środa, 9 stycznia 2013

Get up

Czeeść!
Jak się macie?
Już mamy środę i kilka dni do piątku.
Te 2 dni,które nie pisałam,różniły się jak dzień i noc.

Wtorek:
Musiałam wstawać raniutko,bo o 7.15 miałam posiedzenie Rady Szkolnej.Tam była całkiem śmieszna historia.Ja sobie spokojnie siedziałam,wszyscy obradowali się i nagle mnie zapytali,co myślę na ten temat.Osłupiałam ze strachu i nie mogłam cos powiedzieć,ale na szczęście coś tam powiedziałam.Ale najgorsze,że w tym momencie latałam gdzieś w obłokach,a tu nagle pytanie.
Geografia-kontrolna 15.I jakieś tam nudy.Biologia-też jakieś tam nudy.
Litewski-ktoś zdawał wiersz,rozmawialiśmy o litewskiej baśni.Technologia-naszej pani nie było,także poszliśmy do grupy chłopaków.Tam nic nie robiliśmy,a ja rozmawiałam i męczyłam Artura.
Matma-dostałam 2.Ale na szczęście nie ma go w ocenach,jest na powietrzu.No tak,nie zrobiłam zadania.Wstyd mi.Ale naprawdę mówiąc,to mi było śmiesznie,bo 90% klasy dostało 1,2.No taak,jesteśmy super klasą.
No i tak minął mój dzień.

Dzisiaj:
Chemia-powtórzenia,trochę rozumiem,trochę nie.Polski-Piotr Skarga.Nas cały dzień fotografowali.Od razu w klasie jęz.polskiego.Później razem z Kingą wyszłam,aby pozować znowu do zdjęcia,a na biologii znowu robili zdjęcia.WTF is that?
Matma-dostałam 10 za zadanie!!!Fizyak-robiliśmy krzyżówkę i znowu dostałam 10!!!
WF-było coś tam związane z koszykówką i z brzuszkami.Biologia-nic nie robiliśmy,większość lekcji śpiewaliśmy "Ona tańczy dla mnie".Angielski-w poniedziałek kontrolna.
Wiekszość dnia byłam w domu.

A jak tam u Was?

Pa!!!




3 komentarze:

  1. Haha ''Ona tańczy dla mnie'' to baaaardzo fajna piosenka :D
    Gratuluję 10 z matematyki i fizyki,wow :)
    Kurde jakie śliczne to 2 zdjęcie ! Chodź tak częściej uczesana + w tych okularach :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ona tańczy dla mnie najlepsze ;pp
    śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też tak mam że myślę o czymś innym a tu nagle pytanie do mnie:D

    OdpowiedzUsuń