sobota, 12 stycznia 2013

Funny day

Hello!
Jak mija weekend?
Spędziłam dzisiaj fantastyczny dzień.
Obudził mnie dzwonek mamy raniutko,bo nie chciałam się spóźnić na autobus.Musiałam tam być na 10.Ubrałam się,umalowałam się i poszłam na przystanek.No troszeczkę się spóźniłam,bo bylam po 10 trochę.Dziewczyny już czekały,tylko Diana się spóźniłam,a my tym czasem z dziewczynami porozmawiałyśmy.
No i przyszła Diana.Pozdrowiłyśmy Agę i zaprowadziłyśmy ją do New Yorkera i mówimy "Teraz masz wybierać bieliznę".Aga troche się przestraszyła i mówi "Pomóżcie mi wybrać".No pobyłyśmy tam około 30 min i Aga wybrała to,co jej się podobało.Mam nadzieję,jakoś pokażę Wam.
Później poszłyśmy na górę,aby pograć w jedną grę.Taki niby boks i trzeba było nabrać ileś tam punktów.
Dziewczyny nabrały mniejszość,a ja jako ostatnia od razu odbiłam 106 punktów,później 219.Dziewczyny,aby nie być gorsze,jeszcze raz rzuciły,ale i tak ja zostałam na 1 miejscu!!!
Później poszłyśmy na podwórku porobić zdjęcia,ale to było tak szybko,bo było baardzo zimno.Następnie poszłyśmy na puszku-puszku i przesiedziałyśmy tam około półtorej godziny.
Poszłyśmy do sklepu,dziewczyny kupiły jedzonka  i poszłyśmy po kurtki.
No wreszcie wydałam swój bon podarunkowy z Drogasu,a kupiłam tusz z Max Factor,szminkę Catrice i eyeliner z Golden Rose.
No i poszłam szybko na przystanek,ale najśmieszniejsze,że wyszłyśmy wszystkie oddzielnie,ale przystanku spotkałyśmy się.

Gdy wróciłam,to zdjadłam pizze i poszłam spać.A teraz do was piszę.

Pa!!!


Aga mierzy,a my robimy zdjęcia


Fight ;)


Mój największy rezultat i mam 1 miejsce!!!


Z Krysią ;**


Ja,Diana,Krysia


Z solenizantką!!!
Happy B-Day Agaaaa!!!

Chill out













5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Agi ^^
    Fajnie dzień spędziłyście,śmieszne zdjęcia hehe ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to bardzo udany dzień i ladne zdjęcia!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać super dzionek. Pozazdrościć. :)
    Przepiękne Ślicznotki. :*

    OdpowiedzUsuń