sobota, 26 stycznia 2013

Lithuania

Czeeść!
Jak się macie?

Niedawno dostałam pytanko na temat mego kraju i mnie.Postanowiłam,że napiszę tematyczną notkę o tym.
Po pierwsze,nie jestem Litwinką i moi rodzice też.Jesteśmy Polakami,ale mieszkamy na Litwie.
Polaków na Litwie jest całkiem sporo.Jesteśmy największą mniejszością narodową na Litwie(6%).
Ja się uczę w polskiej szkole.Wszystkie przedmioty uczę się w języku polskim,oprócz litewskiego.

Szkoła

Tu się uczę już 8 lat.Szkoła jest polsko-rosyjska.Uczy się około 500 uczniów.Tutaj chyba spędzam najlepsze chwile z przyjaciółmi.

No a teraz trochę o moim mieście.




Wilno-stolica Litwy.Mieszka tutaj chyba około 570 tysięcy ludzi.
No a cóż mogę od siebie powiedzieć?
Jest całkiem fajne miasto,z piękną starówką,z pięknymi widokami.Jest dużo miejsc,gdzie można spędzić czas.


Także jeżeli macie ochotę zwiedzić ten kraj i to miasto,zawsze zapraszam!
Jeżeli byliście,to napiszcie mi,czy wam się spodobało!

Pa!!!
Jeżeli chcielibyście więcej takich notek,to piszcie,na jaki temat;)

4 komentarze:

  1. o świetny post! może zrób jakiś na temat centrach handlowych w twoim mieście?

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetny pomysł na post,ciekawy bardzo Ci wyszedł :)
    Rób takie częściej ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny post :)
    bardzo fajnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post super!
    Może teraz napisz nam o swoim domu.
    Zrób zdjęcia, pokaż ogród, ulubione zakątki ^^

    OdpowiedzUsuń