piątek, 1 marca 2013

1st day of spring

Czeeeść!
Jak się macie?
No cóż,pozdrawiam z pierwszym dniem wiosny.Czekamy na coraz cieplejsze dni.Nie wiem jak u Was,ale u mnie pogoda dzisiaj była niewiosenna..
No cóż.Szkoda,ale wczorajszego konkursu nie wygraliśmy.Były o wiele lepsze prace i rozumiem,że musieliśmy włożyć jeszcze więcej starań...
Wczorajszy dzień był baardzo ciepłym,że nawet w trolejbusie mi było gorąco.Geografia-nie wiem,co dostałam za kartkówkę.Wesoła była lekcja.Kolega zwymiotował,a to później był  omawiany temat.Angielski-dostałam 9 za słówka.Robiliśmy zadania.Plastyka-hehe,pani odbierała wszystkim zeszyty z matmy,bo ją robiliśmy(następna lekcja była matma).Coś tam dorysowywałam.Matma-za kartkówkę dostałam 10!! Robiliśmy jakieś tam zadania.
Później pojechaliśmy do DKP i czekaliśmy na wyniki.Nienawidzę słuchać dużo tekstu,gdy ktoś czyta.To jest tak nudne..Myślałam,że zasnę.Było dużo failów,np.źle napisali nazwisko kolegi albo kolega przypadkowo zabrał nie nasze nagrody..Ale chociaż piękny dyplom mamy.
Po tym cały czas byłam w domu i nic nie robiłam.

Pa!!!





3 komentarze:

  1. o gratuluję :)
    fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy dzień wiosny ?? :D
    Chyba pierwszy dzień marca ^.^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo robiłam projekt o identycznym temacie jak ten konkurs:) Super drugie foto hehe:D

    OdpowiedzUsuń