środa, 27 marca 2013

I close my eyes

Hej!
Jak się macie?
Słoneczko świeci,ale śnieg wciąż leży,grr..
Dzisiaj spędziłam całkiem ciekawie dzień.No wreszcie normalnie pospałam,obudziłam się 10.30.Trochę poleniuchowałam i poszłam się umyć,ubrać.Już dzisiaj postanowiłam trochę zacząć porządkować w pokoju,ale mama miała pewne sprawy w moim pokoju,także ograniczyłam się do uporządkowania półki,której nie ruszałam chyba rok.
Później wrócił tata i postanowiłam(wreszcie) pojechać do sali sportowej.Wreszcie odważyłam się.
No a jak tam było?Całkiem fajnie ćwiczyło mi się.Byłam troche zszokowana ile ważę,ale do lata mam nadzieję to się naprawi.A czy będę dalej chodziła?Chyba raczej tak,ale o tym musicie zapytać mnie jutro ;)Bo nie wiem czy wstanę ;DDD
Po tym wróciłam do domu i byłam tam przez cały czas.Czytałam książkę,oglądałam seriale i spędzałam dobrze czas.

Jutro postaram się zrobić mix zdjeć.
Pa!!!




3 komentarze:

  1. Dokładnie. Słoneczko świeci, ale śnieg jest i jakoś roztopić się nie może -.-
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcie *-* śnieg to zło:x

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oczkaa :3
    Śnieg leży - No właśnie :(
    Ja chcę już cieplutką kochaną wiosnę <3
    Żeby znowu chciało się żyć ! :d
    Żeby świat budził się do życia :)
    Czekamy na mix ♥
    Wpadaj ! :33 www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń