środa, 29 sierpnia 2012

Amazing day

Hello!
Jak się macie?
Ja dzisiaj miałam bardzo udany dzień,bo wreszcie spotkałam się z tak dawno widzianymi przyjaciółkami.
A co robiliśmy?Było nas 7,dużo no nie?Chodziliśmy,fotografowaliśmy i śmiałyśmy się.Naprawdę mówiąc było fajnie,tylko troszeczkę pogoda nie dopisywała.Jak zawsze były różne fail'e,ale było wesoło.Wróciłam do domu zmęczona,lecz szczęśliwa.
No i tak wesoło spędziłam dzień.

Przypominam,że do 1 września możecie pytać mnie o co chcecie!!!

Żegnam!
Pozdrowienia z Litwy!!





5 komentarzy:

  1. o naprawdę świetny dzień ;D
    z taką paczką znajomych to nie sposób się nudzić ;)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostanie zdjęcie wymiata :DD Fajny dzień :D
    dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie :)
    obserwuje, i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń