piątek, 31 sierpnia 2012

Last day of summer

Hello!
Jak się macie?
No cóż,lato się kończyło...Dzisiaj był ostatni dzień lata,ale na szczęście był słoneczny i ciepły.Szkoda,że się wszystko tak szybko się kańcza..
A podsumując lato,to powiem,że ono było niezłe.Byłam w Polsce,nad morzem i w wielu innych miejscach.Mam nadzieję,że następne lato będzie jeszcze lepsze!!!
Dzisiaj jest Dzień Bloga!!!Chciałabym pozdrowić wszystkie blogerki,aby zawsze miały wenę do pisania!!!
A wracając do dzisiejszego dnia,to ono nie było super ciekawe.Pobyłam w domku,pochodziłam po centrum handlowym i jak zawsze nic nie kupiłam.No i tak spędziłam dzień.


Udanego weekendu(ostatniego przed szkołą)!!!

Trochę wspomnień z lata:






1 komentarz:

  1. szkoda, że wakacje tak szybko minęły..

    super fotki ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń