poniedziałek, 27 sierpnia 2012

So what?

Czeeść!
Jak się macie?
No wreszcie jakiś dzień minął nienadaremnie.Tata obudził rano,aby jechać do szkoły,pomóc trochę.Tam byłam niedługo,trochę popracowałam,posprzątałam.
Po powrocie wróciłam do domku,trochę tam pobyłam i pojechałam do lekarza.Naprawdę mówiąc,to byłam trochę zastresowana,dlatego że każdy rok mój wzrok robi się coraz gorszy i dla mnie to jest nieprzyjemnie słyszeć,że widzę coraz gorzej.
Wreszcie się dowiedziałam,ile ważę oraz ile mam wzrostu.Nie mogę uwierzyć,że urosłam tylko 1 cm!!!
No i tak minął mój dzień.
Za oknem okropna pogoda,leje jak z wiadra.Ale były aż 3 tęczy za oknem!!!


ASK ME
Postanawiam,że zbieram pytania do 1 września,także chętnie czekam na nie.!!!



ONLY TOMMOROW!!!

JUTRO BĘDZIECIE MOGLI ZE MNĄ PISAĆ ANONIMOWO.
CHAT BĘDZIE OD 21.00 DO 21.30!!!
ZAPRASZAM!!!
A OTO  LINK


Żegnam i buziaki!!!





13 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie martw się, ja też wolno rosnę :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Małe jest piękne! ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadnę na czat :)
    piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajny pomysł z czatem ;D
    cudowne fotki ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oj współczuje :(
    to ty jesteś na tych zdjęciach. Jak tak to jesteś bardzo ładna
    zapraszam do mnie jak chcesz to zaobserwuj ja już to zrobiłam
    http://love-me4-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja sama noszę okulary ale na szczęście moja wada się już nie pogłębia :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz długie włosy :))
    bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, zapraszam do siebie i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta bluzka! :>

    obserwuję!
    dzięki za komentarz! zapraszam do obserwowania i obejrzenia nowego posta:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń