niedziela, 26 sierpnia 2012

Last week ;((

Heej!!!
No cóż,mamy ostatni tydzień.Tak,to jest bardzo smutne i postaram się teń tydzień wykorzystać na maksa(jeżeli to nie kończy się tylko słowami).
Dzień spędzony był całkiem ciekawie.Obudziłam bardzo rano(dziwne) i mama wysłała mnie do sklepu.Taki spacerek mi poszedł na dobre,bo już nie gniłam w domu.DO mamy przyszła koleżanka z małym dzieckiem.Tak śmiesznie mi było patrzeć i musiałam trochę kontrolować,żeby dziecko nie wzięło lub nie poszło tam gdzie nietrzeba.
A tak resztę dnia spędziłam na relaksowaniu się ;)
A jak Wam minął weekend?

ASK ME
Wciąż możecie pytać,bo zbieram pytanka na notkę.
Czekam!!!

Buziaki!!!
Pa!







5 komentarzy:

  1. piękne włosy :))) śliczne ajjj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki <3

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi świetnie minął weekend :D
    ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Gdzie je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń