niedziela, 12 sierpnia 2012

Let me die young

Heej!
Dzisiaj post piszę trochę raniej,bo później nie będę miała czasu.
Opowiadać o dzisiejszym dniu nie ma co,ponieważ przez cały dzień jestem w domu.Wieczorem pójdę oglądać zamknięcie Olimpiady,a Wy?Szkoda,że wszystko się tak szybko kańcza.Będę czekać na następną Olimpiadę,która będzie w 2016,w Rio de Janeiro.

Jeżeli macie jakieś pytanka,to chętnie na nie odpowiem!!!

No kończyłam kronikę Serpelic,ale chciałabym opowiedzieć o tym,o czym zapomniałam lub nie pamiętałam daty,kiedy to było.

Podczas obozu dwa razy do nas się przyczepili pjani faceci.Jeden nazwał mnie "że mógłby w moich oczach kochać się całe życie",super no nie?
Było wiele,wiele dyskotek.
Z obozem szły piękne piosenki,które dawały dobry nastrój.
Ogólnie było bardzo,bardzo fajnie i wielkie dziękuję wszystkim,kto zrobił ten obóz takim zajebistym!!!!

A jutro trochę o wyjeździe nad morze.

P.S.Jak mój nowy nagłówek???


Ostanie zdjęcie ;(((




Pa!!!

14 komentarzy:

  1. super nagłówek!:)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek : )
    świetne zdjęcia;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice visit my blog perlitalizardo.blogspot.com follow me and follow you

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne zdj ;d
    fajny naglowek D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam zakończenia Olimpiad ale pewnie obejrzę występy na youtube :)
    Nagłówek rewelacyjny, śliczna jesteś!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny mix zdjęć :):) masz śliczny uśmiech !!! :):):)

    http://kamikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie tu masz , pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    www.takeabreakk.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha pijani faceci są głupi..;d nienawidzę na nich natrafiać!:D
    śliczny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny nagłówek:D ! fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz zjawiskowe włosy. Napisz jak o nie dbasz. A ile masz wzrostu? Ja też oglądałam zakończenie Olimpiady ;p. Było super. Tyle wielkich gwiazd na jednej imprezie. Ach... Chciałoby się tam być :). Jak dla mnie najlepsi MUSE, ale to dlatego, że ich uuuwielbiam :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. extra:
    blog
    nagówek
    post :D
    Obsewuje i zapraszam do mnei Zapraszam (7 sposobów na nudę) http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń