piątek, 24 sierpnia 2012

Make your life

Hello!
Jak minął piątek?
Ohh,zaraz znowu zaczniemy cenić piątki ;)
A co dziś robiłam? Naprawdę mówiąc to się nudziłam.Czytałam książkę,posiedziałam przed komputerem i inne rzeczy.Trochę byłam na podwórzu,bo tata wyciągnął na małą sesję,aby wypróbować nowy obiektyw.
No i tak spędziłam dzień.
Dziwnie,ale teraz piszę bardzo krótkie posty,nawet nie wiem czemu,ale może to się zmieni,któż to wie.

Byłam zapytana od kiedy zaczęłam zapuszczać włosy?
Odpowiem od razu,że od dzieciństwa ;)

Jeżeli macie pytanka,to proszę pytajcie!!!

Żegnam!
Udanego weekendu!!!





8 komentarzy:

  1. O tak! Włosy *.* łatwe w pielęgnacji to one pewnie nie są...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz włosy <3

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaaką ja ślicznotkę widzę ^ ___ ^


    dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie masz te włosy ;3 ogólnie śliczna jestes:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja ścięłam 3 dni temu i już żałuję :c

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń