wtorek, 7 sierpnia 2012

Let's travel the world

Heej!!!
Jak mijąją wakacje?
Dzisiaj w nocy była okropna pogoda.Burza...Przez nią nie mogłam zasnąć.A z rana powitał nas deszcz.A po południu było ładne słoneczko,super no nie?
Dzisiaj mam całkiem udany dzień,bo wreszcie zrobiłam udane zakupy.Kupiłam koszulkę w Vero Modzie i spódnicę w New Yorkerze,a także coś związanego z kosmetyką,ale póki co tego nie wyjawnię,to będzie niespodzianka.Swoje ubranka postaram się pokazać w najbliższym czasie.
A jak wy spędziliście wtorek?

Kroniki Serpelic :

07.07
Again wykłady.Wy niewyobrażacie jak to było nudno.
Po obiedzie była prezentacja grup.Nasza wileńska grupa opowiedziała o swoich szkołach,Wilnie.Pośpiewaliśmy.Inni też przedstawiali swoją grupę.Także występowały ludowe śpiewaki,które bardzo nas rozśmieszyli.
Na kolację było jedzenie z grilla.Także otrzymaliśmy koszulki z logiem Sokołowa.Było smacznie!

08.07
Rankiem poszliśmy popływać statkiem.Pierwszy raz pływałam statkiem.Było fajnie.
Później poszliśmy do kościoła.Także był jarmark,w którym kupiłam dwa lakiery z Safari.
Wieczorem byłó spotkanie z dziennikarką TVP.Mi było bardzo ciekawie posłuchać,jak pracują dziennikarze,bo mi te zajęcie bardzo się podoba.


Zdjęcia:




Prezentacja


Śpiewaczki


Przyroda Bugu


Jaa



Z Agą


Z Dianą

Pa!!!
Jeżeli macie jakieś pytanka,to chętnie na nie odpowiem.

6 komentarzy:

  1. Ja nie spałam całą noc, bo była masakryczna burza do tego gradobicie (ok. 5 cm grad spadł) i wichura na maxa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożeee, jak ja nie lubię burzy ;/ U mnie na szczęście tylko wiało... :]

    OdpowiedzUsuń
  3. wcześniej pisałaś bardziej poprawnie,a teraz... prawie czytać się nie chce:(( szkoda, bo to psuje bardzo fajnego bloga.:(

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też była burza :)
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń