czwartek, 9 sierpnia 2012

If you feel it,say hell yeah

Czeeść!
Jak się miewacie?
Dzisiaj zostałam w domu i naprawdę mówiąc znowu zrobiłam sobie coś pożytecznego.Posprzątałam swoje torebki oraz różne półki.Także pograłam na gitarze.Taak,ostatecznie postanowiłam,że będę się uczyła grać na gitarze.Przynajmniej będę miała,czym się zająć,gdy już nie ma muzycznej.
A tak na dodatek chcę pokazać,co napisałam na swoim palcu.Tym niby-tatuażem zainspirowała mnie Rihanna.Jak wygląda?



A teraz Kronika Serpelic:

11.07
W ten dzień nasza grupa,z Litwy wygrała 1 miejsce w siatkówce.Turniej zaczął się dzień wcześniej,czyli 10 lipca,ale było zbyt ciemno,by zakończyć turniej.Grała Litwa z Polską.
Dzień był związany z warsztatami artystycznymi.Ja zrobiłam 2 pary kolczyków,później tkałam(najbardziej podobało się mi robić dywan),a na koniec był dekupaż,gdzie robiliśmy ikony(to jest bardzo łatwo).
Po obiadku była prezentacja o najładniejszych miejscach Polski.
Po kolacji był turniej talentów.Chciałam bardzo w nim uczestniczyć,ale z powodu straszliwej chrypki musiałam sobie to odmówić.Nie chciałam wszystkich straszyć swoim głosem ;DDD

12.07
Zaczął się dzień sportu.Z rana była piłka nożna,która wygrała Polska.Litwa miała 2 miejsce.
Po obiedzie były wspólne zawody,jak bieganie w workach,niesienie jajka i wiele innych.
A wieczorem był wieczór wileński.Opowiedzieliśmy o Wilnie,pośpiewaliśmy piosenki litewskie i polskie związane z Wileńszczyzną,nauczyliśmy trochę litewskiego i poczęstowaliśmy sękaczem.




Piłka nożna






Żegnam!!!
Buziaki i pozdrowienia z Litwy!!!

7 komentarzy:

  1. śliczna jak zawsze ;3
    kocha m twoje włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie ;D
    obserwuję i zapraszam ;D
    caaroolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała uczyć się grać na gitarze..;)

    Zapraszam http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piękne, długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam masę postanowień co do gitary i mi nie wychodzi xD

    OdpowiedzUsuń